۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85589980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در ایلام

ایلام - ایرنا - دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام، گفت: عکاسان و علاقه‌مندان هنر عکاسی می‌توانند آثار خود را با محور "خانواده­ عزتمند، اقوام ایرانی" به این جنشواره ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، "زهرا مظفری" روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج با عنوان "نور"در استان ایلام با حضور جمعی از عکاسان، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت "خانواده عزتمند، اقوام ایرانی، زنان عزتمند، مردان عزت آفرین و غرور ملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پوشش و لباس اقوام ایرانی، معماری محل سکونت خانواده‌های اصیل ایرانی، تاثیرات نقش خانواده در مناسبات اجتماعی ملی و بین المللی، خانواده‌ من در یک قاب، خانواده در فعالیت‌های اجتماعی، نخبگان علمی، شهدا و خانواده شهدای شاخص و شخصیت‌های مطرح کشور در زمینه عزت و سرافرازی ملی برگزار می‌شود.

دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام یادآور شد: ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در بخش‌های ویژه( غیر رقابتی) به صورت ملی، بخش آزاد(رقابتی) استانی و بخش مردمی( پویش خانواده من) به صورت رقابتی استانی برگزار خواهد شد.

مظفری بیان کرد: بر این اساس با همکاری بسیج هنرمندان استان ایلام تلاش می‌شود که با حضور هنرمندان و عکاسان ایلامی شاهد استقبال و مشارکت گسترده در این رویداد هنری ملی با موضوع خانواده عزتمند اقوام ایرانی باشیم.

 ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در ایلام

وی بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع خانواده از موضوعات اساسی‌جامعه به شمار می‌رود باید در قالب هنر عکاسی، مضامین و معارف مرتبط را به درستی به تصویر کشید و به جامعه نیز انتقال داد و انتظار می‌رود که عکاسان استان ایلام بتوانند در این راستا تلاش کرده و موفق شوند.

دبیر استانی ششمین جشنواره دوسالانه عکس نور در ایلام با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش پروژه محور مختص عکاسان حرفه‌ای و بخش استانی ویژه عکاسان استانی است که عکاسان استان می‌توانند در بخش تک عکس و مجموعه عکس این جشنواره شرکت کنند.

مظفری با اشاره به اینکه در بخش پویش مردمی نیز اقشار مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: ارسال آثار عکاسی شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه برای شرکت در بخش آزاد، بایستی کیفیت مطلوب داشته باشند.

وی گفت: عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این جشنواره به بسیج هنرمندان استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه عکاسان ایلامی در خصوص برگزاری جشنواره سراسری عکس نور با هم بحث و تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha