۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85589993
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: تعاون از ارکان اقتصاد مقاومتی و در کاهش فقر نقش‌آفرین است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به آغاز هفته تعاون گفت: بخش تعاون یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و در اشتغالزایی و کاهش فقر موثر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه به مناسبت آغاز هفته تعاون و با اشاره به آیه شریفه «تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی، در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید» افزود: تعاون به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، کاهش فقر و تقویت روحیه همبستگی اجتماعی دارد.

وی در این پیام یادآور شد: از طریق تعاونی‌ها و با تکیه بر توانمندی‌های جمعی و بهره‌مندی از تجربیات یکدیگر، می‌توانیم گام‌های مؤثری به منظور پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزمان برداریم.

استاندار سمنان: تعاون از ارکان اقتصاد مقاومتی و در کاهش فقر نقش‌آفرین است

وی بیان کرد: شک‌ نیست که تحقق راهبرد سال ۱۴۰۳ به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» فرصت مناسبی برای تاکید بر اهمیت همکاری و مشارکت مردم در توسعه پایدار است و بخش تعاون می‌تواند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های جمعی و مردمی، در راستای ایجاد اشتغال و تولید ملی نقش مؤثری را ایفا نماید.

هاشمی در این پیام به فعالیت مناسب تعاونی‌ها طی سال‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: تعاونگران طی سال‌های اخیر با روحیه همکاری و همدلی، نقش مهمی در توسعه پایدار ایفا کردند و فعالیت‌های آنان در راستای تقویت بنگاه‌های اقتصادی و بهبود معیشت مردم، ستودنی است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با همت و همدلی تعاونگران شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بخش تعاون باشیم، چرا که بی تردید تلاش‌های این حوزه، آینده‌ای روشن و امیدبخش را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

استاندار سمنان بیان کرد: اینجانب ضمن نکوداشت هفته تعاون و خداقوت به کلیه تعاونگران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هفته تعاون را به تمامی فعالان و موثران این حوزه، تبریک عرض نموده و توفیق و سرافرازی همگان را در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، در سایه پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha