استاندار تهران: جشنواره های اختصاصی نماز برای دانش آموزان برگزار شود

ملارد - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره های اختصاصی نماز در شهرستانهای استان تهران، بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در جذابیت نماز برای دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ملارد برگزار شد، اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق دانش آموزان به اقامه نماز در مدارس تمهیدات لازم توسط شورای آموزش و پرورش شهرستانها اندیشیده و جشنواره های اختصاصی با موضوع نماز برای هر شهرستان تعریف و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد : محتوای این جشنواره ها از نفس برگزاری آن مهم تر و لازم است از دانش آموزان مستعد و فعال در این حوزه حمایت های لازم صورت گیرد.

استاندار تهران ادامه داد : معنا ندارد در کشور دانش آموزی به خاطر فقر مالی یا مشکلات اقتصادی از تحصیل باز بماند.

فخاری در مورد تامین اعتبار انشعابات مدارس نوساز هم گفت: این موضوع در گذشته هم بوده و قابل حل است و نباید عاملی برای تاخیر در افتتاح مدارس نوساز باشد.

این مسئول پویایی و شکوفایی ملت را منوط به دانش آموزان که آینده ساز کشور هستند دانست و استفاده از ظرفیت خیران و بخش های خصوصی در قالب اجرای مسئولیت های اجتماعی آنان برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی را خواستار شد.
استاندار تهران اضافه کرد : ۱۰ درصد از جمعیت دانش آموزی استان تهران را اتباع تشکیل می دهند.

توسعه و تجهیز نمازخانه ها و رفع نواقص و کاستی های نمازخانه درکنار تهیه بانک اطلاعاتی از آخرین وضعیت نمازخانه های مدارس استان از دیگر تاکیدات استاندار تهران در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در بین دانش آموزان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha