۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 85591672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ملارد: دفاع مقدس تحریف و فراموش نشود

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 85591672
فرمانده سپاه ملارد: دفاع مقدس تحریف و فراموش نشود

ملارد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد، فراموشی و تحریف را ۲ آسیب و آفت برای دفاع مقدس برشمرد و گفت: باید با تمام توان از ابتلای به آنها جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: وقتی همه ارکان انقلاب به حق بوده و بخواهد در مقابل طاغوت بایستد ، پس همه چیزش مقدس است چرا که برای اعتلا و ماندگاری دین برپا شده است.

این مسئول دفاع مقدس را کارگاه انسان سازی و مایه اعتلا و آبروی ایران برشمرد که خلاقیت و ابتکارات های بسیاری در آن بروز کرده و تمام ظرفیت‌های کشور از کودک دبستانی تا پیر بیمارستانی در آن نقش و حضور داشته اند.

وی تصریح کرد : این هفته متعلق به همه ملت بوده و دفاع همچنان باقی است و تا اتصال به انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

به گفته فرمانده سپاه ملارد استقامت در هدف و پیروی از ولایت مهم‌ترین رمز موفقیت در دفاع مقدس بود که امروزه الگویی برای همه ملت های آزادیخواه شده است‌.

وی به نقش رسانه‌ها و سهم بی‌بدیلشان در دوران هشت سال دفاع مقدس و سالهای بعد از آن اشاره و مستند روایت فتح را یکی از ماندگارترین آثار رسانه‌ای در کشور نام برد.

جهانی نژاد از رسانه ها به عنوان دیده بیدار و وجدان آگاه جامعه یاد کرد که در پیگیری فرآیندها و مطالبه گری مردم نقش به سزایی خواهند داشت با این شرط که پاکدستی، داشتن ذهن سالم و پرهیز از اختلاف افکنی و ۲ قطبی کردن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این رسانه ها بودند که به انتشار و انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخته و بسیاری از کشورها و ملت ها را به واکنش توام با حمایت و همچنین راهپیمایی های سراسری در محکومیت این کشتار و فاجعه انسانی واداشتند.

در ادامه این نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس ( ۴۵۰ عنوان برنامه )در سطح نواحی و پایگاه‌ها شهرستان ملارد توسط سرهنگ عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج ملارد تشریح شد.

گردهمایی بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان با عنوان یاد یاران ، برپایی ایستگاه‌های خدمت محور توسط بسیج اقشار، نمایشگاه اسوه، رزمایش سفیران مهر، طرح هر مسجد یک سنگر، سرکشی به خانواده معظم شهدا، جشنواره ریحانه، برنامه آبروی محله ، شب شعر و خاطره ، گلباران مزار شهدا و برپایی یادواره شهدای محله ای از عمده‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ملارد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha