مدرسه ۹ کلاسه خیرساز  در ملارد به بهره‌برداری رسید

ملارد - ایرنا - مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز دکتر پرویز کلباسی روستای بیدگنه بخش مرگزی ملارد با حضور استاندار تهران امروز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این مدرسه در ۲ طبقه و با زیربنای یکهزار و ۱۷۵ متر مربع در روستای بیدگنه بخش مرکزی ملارد اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بخش خیری و ۲۵۰ میلیارد ریال بخش دولتی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان و خیران محلی به بهره برداری رسید.

این مدرسه پنجاهمین واحد آموزشی خیرساز در شهرستان ملارد است که امروز با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، همپنین امروز ساختمان حوزه علمیه امام رضا (ع) با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

امین اسدی فرماندار ملارد نیز در این باره به خبرنگار ایرناگفت: امروز میزبان اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بودیم که درباره موضوعاتی مانند بازگشایی مدارس ،سرویس دانش آموزان ، تامین و توزیع کتاب های درسی و آخرین وضعیت معلمان و کادر آموزشی در شهرستان های استان تهران بحث و تبادل نظر شد.

اسدی افزود: این جلسه ۲ مصوبه ارزشمند برای شهرستان بهمراه داشت که یکی موافقت با راه اندازی دانشگاه فرهنگیان غرب استان تهران به جای دانشگاه پیام نور و دیگری راه اندازی اردوگاه دانش آموزی شهرستان های استان تهران در این شهرستان بود که امیدواریم با پیگیری و مساعدت دستگاههای متولی دراولین فرصت به افتتاح برسد.

آغاز برداشت انگور در باغات شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران

برداشت انگور در آخرین روزهای تابستان در باغات شهرستان ملارد آغاز شده و باغداران تا پایان مهر ماه مشغول برداشت این محصول خوشمزه هستند.

 مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ملارد از آغاز برداشت انگور در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: سطح زیر کشت انگور  ملارد بیش از ۱۰۰ هکتار است.

حمید احمدی با بیان اینکه متوسط برداشت انگور در این شهرستان ۴۰ تن در هکتار است؛ افزود: پیش بینی می شود میزان برداشت امسال به ۴ هزارتن برسد.

گفتنی است؛ علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه امین اسدی فرماندار ملارد، حق وردی تماینده مجلس شورای اسلامی، برادری مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران  و جمعی از مسئولین استانی و محلی در برداشت انگور در باغ یکی از باغداران نمونه شهرستان (غفاری) حضور یافته و در جریان روند برداشت این محصول قرارگرفته و در گفتگو با تعدادی از باغداران در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha