۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85590254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هفت هزار بسته تنباکوی قاچاق در ساوجبلاغ 

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85590254
کشف هفت هزار بسته تنباکوی قاچاق در ساوجبلاغ 

کرج - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف هفت هزار ‏و ۴۷۰ بسته تنباکو قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ " حسنعلی پارسافر" روز یکشنبه گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و انباشت کالای خارجی و قاچاق در جاده کرج - ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آغاز شد.
وی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه از محل نگهداری تنباکوهای قاچاق هفت هزارو ۴۷۰ بسته تنباکوی قاچاق را بدون مجوزهای گمرکی کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
پارسا فر گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرده و متهم پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


دستگیری سارق خودرو و وسایل داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در چهارباغ

کشف هفت هزار بسته تنباکوی قاچاق در ساوجبلاغ 


فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری سارق خودرو و ‏داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران چراغی" گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهرستان چهارباغ دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات شبانه روزی در نهایت به یک راننده خودروی پراید مشکوک شده که پس از استعلام مشخص شد خودروی مربوطه سرقتی می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اشاره به اینکه بلافاصله خودرو متوقف و متهم دستگیر شد، گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در بازجویی پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو و ۲۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
چراغی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی شاکیان پرونده ادامه دارد، افزود: به شهروندان توصیه می کنیم هشدارهای پلیسی را در خصوص سرقت جدی گرفته و هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha