۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85590808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار کپسول گاز مایع در زنجان ۲ مصدوم برجا گذاشت

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبر: 85590808
انفجار کپسول گاز مایع در زنجان ۲ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: انفجار کپسول گاز مایع  در شهر خرمدره این استان  ۲ نفر را مصدوم کرد که برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان  آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.

داریوش تقی لو شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز ساعت ۱۷:۵۴ دقیقه انفجار اجاق کپسوال گاز مایع در مجتمع زاهد خرمدره این استان به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله ۲ کد آمبولانس خرمدره به محل اعزام شد که ۲ مصدوم حادثه جهت ادامه درمان و اقدامات تکمیلی به بیمارستان بوعلی خرمده تحویل داده شد.

این مسوول ادامه داد: متاسفانه به دلیل انفجار کپسول در منزل مرد ۴۰ ساله دچار سوختگی ۷۰ درصدی شد بود که مصدوم دیگر این حادثه نیز مرد ۲۱ ساله نیز برای نجات او رفته بود و از نظر تنفسی دچار آسیب شده و برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

تقی لو همچنین به اعزام بالگرد اورژانس زنجان به شهرستان طارم برای انتقال بیمار بد حال اشاره کرد و افزود: درپی تماس سوپروایزر بیمارستان شهدای طارم مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۸۱ ساله و درخواست اعزام بالگرد و در نتیجه گرفتن پذیرش از بیمارستان موسوی و هماهنگی های لازم، توسط بالگرد اورژانس جهت انجام اقدامات تکمیلی درمان، به بیمارستان موسوی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha