۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85590914
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۶۰ فرصت شغلی برای مرزنشینان مراوه‌تپه ایجاد شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85590914
۵۶۰ فرصت شغلی برای مرزنشینان مراوه‌تپه ایجاد شد

گنبدکاووس- ایرنا- آیین افتتاح متمرکز ۵۹۶ پروژه و طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا در مراوه‌تپه امروز (دوشنبه) با حضور استاندار، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد که نتیجه بهره‌برداری از این طرح‌ها، ایجاد ۵۶۰ فرصت شغلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار مراوه‌تپه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها که ۱۲۶ مورد آن عمرانی و ۴۷۰ طرح آن اقتصادی و اشتغالزاست، در مجموع سه هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی و نیز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

۵۶۰ فرصت شغلی برای مرزنشینان مراوه‌تپه ایجاد شد

امان‌محمد باشقره افزود: افتتاح ۱۴۸ واحد مسکونی، اجرای آسفالت معابر ۳۸ روستا، روکش آسفالت راه روستاهای «چایلی، یکه‌توت، یکه‌تیه، ترناولی، فرق سر بالا، آق تقه و قرناوه»، احداث یک دهنه پُل، گازرسانی به روستاهای «مردم‌دره ، عطاجان قربانی و آقلر» درمانگاه خدمات جامع سلامت روستای «عرب قاری حاجی» گاوداری صنعتی شیری، احداث بلوار و میدان شهید جمهور شهر مراوه‌تپه از مهمترین پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی قابل بهره‌برداری این شهرستان است.

وی اضافه کرد: برای انجام پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی قابل افتتاح ویژه هفته دولت مراوتپه، ۲۵ دستگاه اداری، اجرایی و خدمات رسان این شهرستان و استان گلستان از جمله «جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، مخابرات، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گاز، برق، آب و فاضلاب، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی مدارس و آب منطقه‌ای» مشارکت داشتند.

۵۶۰ فرصت شغلی برای مرزنشینان مراوه‌تپه ایجاد شد

فرماندار مراوه‌تپه همچنین گفت: علاوه بر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۰ پروژه عمرانی و ۲ طرح اقتصادی دیگر هم با مجموع اعتبار هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال آغاز می‌شود.

باشقره افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۴ واحد مسکن روستایی با اعتبار پیش بینی شده هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال و شروع احداث مدرسه شبانه‌روزی «گلیداغ» با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که ساخت آن امروز در مراوه‌تپه آغاز شد.

شهرستان مراوه تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha