۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85591274
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به گلستان تخصیص یافت

گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان گفت: اعتبارات عمرانی استان با رشد چند برابری در ۳۴ ماه گذشته به ۳۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده که امیدواریم این روند در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز ۵۹۶ پروژه و طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا در مراوه‌تپه اظهار کرد: نباید هیچ خللی در کار ایجاد شود و باید ثانیه به ثانیه را برای خدمت به مردم بپردازیم و پیگیر اجرای مصوبات باشیم.

وی با اشاره به خدمات دولت در مراوه‌تپه، گفت: جابجایی روستاهای واقع در کاسه سد چایلی با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال تصویب شده و شرکت آب نیرو موظف است این کار را انجام دهد.

استاندار گلستان افزود: در مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت سیزدهم ۶ مدرسه با ۱۲۵ میلیارد ریال برای مراوه‌تپه در دستورکار قرار گرفت که با تخصیص بیش از ۸۰ میلیارد ریال آن سه مدرسه به بهره‌برداری رسید و ۲ مدرسه هم تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

زنگانه ادامه داد: عملیات آبخیزداری در روستای قرناوه و یانبلاغ مراوه‌تپه در حال اجراست و سه سازه سنگی ملاتی کنترل رسوب در قرناوه و احداث بند خاکی یانبلاغ به پایان رسیده است.

۳۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به گلستان تخصیص یافت

استاندار گلستان افزود: ۹۸ درصد آب آشامیدنی استان از سفره آب زیرزمینی تامین‌ می‌شود که تکمیل و بهره‌برداری از سد نرماب و همچنین اجرای طرح شیرین‌سازی آب دریا، از جمله اقدامات جایگزین برای جبران کم‌آبی استان است.

به گزارش ایرنا، همچنین بلوار و میدان شهید جمهور با ۸۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری که ساخت آن از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد امروز با حضور استاندار گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان مراوه تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha