۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85591289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۳ کیلوگرم حشیش/ زورگیران تهران به پایان خط رسیدند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در تهران می‌کرد، خبر داد و گفت: با تلاش ماموران از متهم ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین باباپور روز دوشنبه اظهار کرد: با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در پایتخت اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کند.

وی ادامه داد: بدنبال این موضوع ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه نهم با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب پایتخت شناسایی کنند و پس از شناسایی مخفیگاه، موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضایی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

سرهنگ باباپور افزود: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

انهدام باند زورگیران

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت نیز از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند زورگیران خبر داد و افزود: پی وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده حوزه استحفاظی، عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی با توجه به اظهارات شاکی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، اعضاء این باند را شناسایی کردند.

سرهنگ کیومرث حسن وند گفت: هویت متهمان در اختیار تمامی واحد های گشت قرار گرفت و عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده اتوبان مدرس سه نفر از این باند را در حین سرقت از یکی از شهروندان بودند را مشاهده کردند؛ سارقان با دیدن ماموران از محل متواری شدند و به دستور پلیس توجه نمی‌کنند ولی بعد از دقایق کوتاهی تعقیب و گریز متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی اولیه متهمان تعداد ۳ دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۳ قبضه سلاح سرد و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

به گفته وی، پس از انتقال متهمان به کلانتری با مشاهده شواهد به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تاکنون ۱۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند؛ همچنین دستگیری یکی از همدستان آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن وند به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌های عمومی از تلفن همراه استفاده نکنید و در صورت نیاز به استفاده از تلفن همراه نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت وقوع هرگونه سرقت با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha