۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85591381
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳۷۰ تن چوب قاچاق در گیلان

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85591381
کشف ۳۷۰ تن چوب قاچاق در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از افزایش پنج درصدی کشفیات چوب آلات قاچاق در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد و گفت: طی این مدت ۳۷۰ تن چوب قاچاق در گیلان کشف شد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد حجتی روز دوشنبه در تشریح اقدامات یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی گیلان در پنج ماهه نخست سال ضمن اشاره به کشف حدود ۳۷۰ تن چوب قاچاق، گفت: در این راستا ۵۳۸ فقره پرونده تشکیل، ۶۲۹ نفر دستگیر و به دادسرا معرفی و ۲۹۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از اراضی ملی، ۸۳۰ فقره پرونده تشکیل، ۱۷۶ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و در اجرای ۱۱۰ فقره احکام قضایی صادره، ۵۸ هکتار از اراضی خلع ید شدند.

وی ضمن اشاره به مجروح شدن تعداد چهار نفر از کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی استان حین اجرای ماموریت در پنج ماهه نخست سال، افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و همراهی آحاد مردم با اینگونه تجاوزات به منابع طبیعی برخورد قانونی و جدی می شود.

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲ روز در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از ۱۱۰ کیلو و ۲۱۹ گرم انواع مواد مخدر در این استان طی ۲ روز خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی در ادامه از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱۰ کیلو و ۲۱۹گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این راستا، ۴۰۲ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری، دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: واکسینه کردن قشر جوان از بیماری خانمان سوز اعتیاد، زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha