۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85592624
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان سابقه‌دار در گیلان دستگیر شدند

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85592624
باند سارقان سابقه‌دار در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره با هفت فقره پرونده سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن قلب روز سه شنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی سراوان پس از انجام تحقیقات براساس بررسی مستندات به دست آمده و شیوه و شگرد سرقت‌ها، موفق به شناسایی محل اختفاء این باند سه نفره شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، در یکی از محله های بیرون شهر رشت ر مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف متهمان به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی، مشاعات ساختمانی و محتویات و داخل خودرو خبر داد و گفت: سارقان ۳۵، ۳۹ و ۴۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری کلاهبردار با شیوه رسید جعلی

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری کلاهبردار با شیوه و شگرد رسید جعلی در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری تحت عنوان رسید ساز جعلی به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره عملیات ویژه با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده‌ شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در شهرستان رشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته، پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری با استفاده از رسید جعلی اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی در ادامه خاطرنشان کرد: کلاهبردار ۳۳ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha