۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85591485
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ اثر به جشنواره «شهر ایده‌آل من» گنبدکاووس ارسال شد
نبی الله آخوندی رئیس شورای شهر گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از ارسال افزون بر ۷۵۰ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه نخستین جشنواره «شهر ایده‌آل من» خبر داد و گفت: این آثار توسط هنرمندان، کودکان و نوجوانان و اصحاب رسانه ۲۵ استان به دبیرخانه رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نبی‌الله آخوندی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آثار ارسالی در قالب‌های «صوتی، تصویری، رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری، عکاسی و نقاشی» بود.

وی اضافه کرد: بیشترین آثار ارسالی به نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ایده آل من، در بخش پادکست و کمترین آثار مربوط به تصویر (ویدئو و موشن‌گرافی) است.

آخوندی با یادآوری فراخوان شرکت در جشنواره توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در اواخر سال قبل، ادامه داد: موضوع اصلی جشنواره «مدیریت شهری، کنترل و کاهش ترافیک، صیانت و تقویت فضای سبز و بافت قدیمی، فعالیت آتش‌نشانی و واحد خدمات شهری، شهروند قانون‌مدار و پرداخت عوارض شهرداری و احترام به حق و حقوق دیگران» است.

۷۵۰ اثر به جشنواره «شهر ایده‌آل من» گنبدکاووس ارسال شد

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همچنین گفت: آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیات داوران بررسی شده و اسامی منتخبان برتر در مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار است هفته وحدت یا هفته دفاع مقدس برگزار شود، اعلام خواهد شد.

وی افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره از آثار برتر ۲ بخش انتخابات و نگاه ویژه به شهر گنبدکاووس نیز تجلیل شود.

آخوندی اضافه کرد: گنبدکاووس دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان گلستان است که اقوام و مذاهب اسلامی با تنوع فرهنگی و ظرفیت‌های خاص خود در آن سکونت دارند.

وی تصریح کرد: هنرمندان و اصحاب رسانه و خبرنگاران با خلاقیت و هنرمندی خویش می‌توانند نسبت به معرفی بهتر شهر، تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف در ابعاد گوناگون و نیز جذب گردشگر و ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم موثر باشند.

شهر گنبدکاووس حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha