۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85562247
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهردار گنبدکاووس: خبرنگاران در توسعه و آبادانی شهر نقش آفرین هستند

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس با تبریک ۱۷مرداد روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا، نقش و کارکرد اصحاب رسانه و خبرنگاران را در توسعه و آبادانی شهر مهم دانست و برلزوم تعامل بیشتر این قشر تلاشگر با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرعلی لطیفی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران گنبدکاووس، بیان کرد: شهرداری برای برطرف کردن مسائل و مشکلات شهری علاوه بر نقطه نظرات کارشناسان مدیریت شهری از پیشنهادات شهروندان نیز استفاده می‌کند.

وی افزود: مشکل ترافیک شهری، آسفالت نامناسب معابر شهری، جابجایی جمعه بازار و کمبود سرویس بهداشتی در. شهر از مهمترین نقطه نظرات و پیشنهاداتی شهروندان گنبدی طی چند ماه گذشته بود.

لطیفی اضافه کرد: شهرداری گنبدکاووس مطابق نقطه نظرات و گلایه‌های، اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده انجام داده یا درحال انجام دارد.

شهردار گنبدکاووس در این نشست که رئیس و چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند، ادامه داد: اصلاح هندسی برخی نقاط حادثه خیز از جمله احداث میدان امام حسین (ع) و خیابان شقایق، خط کشی معابر و آغاز طرح مطالعات جامع ترافیک شهری انجام شده و بزودی نصب ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی در برخی معابر شهری انجام خواهد شد.

به گفته وی، شهرداری گنبدکاووس با دریافت سه هزار تُن قیر رایگان، نهضت آسفالت معابر این شهر را با حجم ۵۰ هزار تُن آغاز کرده و تا پایان سال ادامه خواهد داد.

لطیفی همچنین گفت: مقدمات جابجایی جمعه بازار گنبدکاووس هم انجام شده و در آینده‌ای نزدیک این بازار هفتگی به مکان جدید نتقل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید نظام جمهوری اسلامی و نیز خبرنگاران شهید غزه، گفت: این شهدا جان خویش را در راستای جهاد تبیین نثار کردند.

نبی الله آخوندی افزود: خبرنگاران سربازان جهاد تبیین هستند که با شناخت صحیح دشمن و در راستای منافع و مصالح ملی و مردم به بهترین شکل رسالت خود را انجام می‌دهند.

وی باتاکید بر انعکاس درست و به موقع اخبار توسط خبرنگاران، اضافه کرد: یک خبرنگار در تزار انقلاب اسلامی نباید مطالب دشمن شادکن بنویسد.

یحیی عباسی دیگر عضو شورای شهر گنبدکاووس هم در سخنانی به موضوع تیمداری شهرداری در رشته والیبال اشاره کرد و گفت: مطابق قوانین بالادستی این نهاد اجازه تیمداری حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی را ندارد و بیشتر باید از ورزش‌های همگانی حمایت کند.

وی افزود: درصورت صدور مجوز تیمداری توسط شورای نظارتی استان گلستان، شهرداری درسال جاری هم حاضر به تیمداری در رشته والیبال خواهد است.

ناصر بارانی دیگر عضو شورای شهر گنبدکاووس هم گفت: خبرنگاران با نظارت درست خود باعث کاهش فساد در جامعه می‌شوند.

وی افزود: جسارت، شجاعت و سلامت در حرفه خبرنگاری باعث رشد، پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود.

رسول پایدار دیگر عضو شورای شهر گنبدکاووس هم از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهر خواست در سال آخر فعالیت شورای شهر و برای رشد و آبادانی بیشتر این شهر کنار مجموعه مدیریت شهری باشند.

تجلیل از خبرنگاران و برش کیک به مناسبت روز خبرنگاران از دیگر برنامه‌های این نشست صمیمی بود.

گنبدکاووس با افززون بر ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha