۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85561051
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کوچه و خیابان‌های گنبدکاووس با ۵۰ هزار تن آسفالت نونوار می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- شهردار گنبدکاووس از آغاز نهضت آسفالت در کوچه و خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: حداقل تناژ آسفالت مورد استفاده در این عملیات ۵۰ هزار تن است.

به گزارش ایرنا، امیرعلی لطیفی روز چهارشنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس از زحمات خبرنگاران ایرنا در پوشش و انعکاس اخبار و فعالیت‌های شهرداری قدردانی کرد و افزود: تلاش داریم همکاری میان شهرداری و رسانه‌ها افزایش یابد.

وی انجام آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی را از جمله برنامه‌های در حال اجرای شهرداری گنبدکاووس دانست و گفت: عملیات روکش آسفالت بلوار بصیرت با فعالیت شبانه‌روزی سه تیم در حال انجام است.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت اصلاح نقاط حادثه خیز در کاهش بار ترافیکی، بیان کرد: اصلاح نقطه حادثه خیز میدان امام حسین(ع) با جابجایی تیر برق و زیرسازی به پایان رسیده است.

لطیفی افزود: با توجه به مطالبه شهروندان مبنی بر ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی به زودی در نقاط مختلف شهر گنبدکاووس نصب خواهد شد.

کوچه و خیابان‌های گنبدکاووس با ۵۰ هزار تن آسفالت نونوار می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این نشست از عملکرد رسانه‌ها در انتقال پیشنهادات و انتقالات مردم به اعضای شورای شهر و انعکاس اقدامات انجام شده شهرداری در مسیر خدمت به شهروندان قدردانی کرد.

نبی‌الله آخوندی ابراز امیدواری کرد: همکاری خبرنگاران با اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس بیشتر از گذشته شود تا از راهنمایی و پیشنهادات اصحاب رسانه برای ارائه بهترین عملکرد بهره گرفته شود.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha