۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85591719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات مداحی نوگلان حسینی شهر ملارد معرفی شدند

ملارد- ایرنا- نفرات برتر مسابقات استعدادیابی مداحی ویژه پسران با عنوان نوگلان حسینی در شهرستان ملارد معرفی و به مرحله بعدی راه یافتند .

اسماعیل نصرآبادی روز سه شنبه درگفتگوباخبرنگار ایرنا گفت : برنامه استعدادیابی نعمه های حسینی برای اولین بار در سطح شهرستان ملارد برگزار و حدود یکصد نوجوان و جوان علاقمند به مداحی از شهرستان ملارد و شهرستان‌های همجوار در سه رده سنی ۷ تا ۱۲ ، ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال آثار خود را در قالب فایل‌های تصویری یک دقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمودند .

وی افزود:طی مراسمی که امروز باحضور خانواده شرکت کنندگان برگزار شد ، با انتخاب داوران از هر رده سنی ۶ نفر برگزیده و به مرحله استانی و کشوری معرفی خواهند شد.
نصرآبادی در مورد نحوه انتخاب نفرات برتر گفت : تسلط بر متن و صدا ،زبان بدن و مراعات ضرب آهنگ و فراز و فرود صدا از نکاتی بود که مدنظر داوران قرار داشت .

وی تصریح کرد: این جشنواره بستری است تا نوگلان و نونهالان ملاردی با استفاده از تجارب اساتید و مداحان ، بتوانند توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده و علاقمندی خود را دنبال کنند .

نصرآبادی افزود : مرحله دوم این دوره از مسابقات که به صورت حضوری و در جمع خانواده ها خواهد بود ،حفظ بودن متن ها و اجرای کامل یک مداحی موردانتظار است .

گفتنی است این منتخبین پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به مراحل استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha