۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85591830
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسابقات مهارت کاپ روبونیچ کشور در مشهد برگزار شد +فیلم

مشهد-ایرنا- نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت کاپ روبونیچ با معرفی افراد برتر در مشهد برگزار شد.

مسوول برگزاری مسابقات سراسری مهارت کاپ روبونیچ دوشنبه شب با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۶۱ نفر از کودکان و نوجوانان کشور امروز در این مسابقات یک روزه با هم رقابت کردند.

حسن عبدالهی افزود: در پایان مسابقات در بخش ربات جنگجو، امیرحسام رستمیان از طبس، پارسا غلامی از کاشمر و محمد حسین قناعت طلب از مشهد عناوین برتر را بدست آوردند.

مسوول برگزاری مسابقات سراسری مهارت کاپ روبونیچ ادامه داد: در ربات فوتبالیست سبحان تقوی و امیرمحمد عرفانی حسینی از طبس، فرهاد احمدی و معراج ترشیزی از تربت حیدریه و امیرحسین باقرزاده و علی لعل‌از طبس مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در ربات تعقیب آتش نیز سیده نیایش اصغری از تربت حیدریه، دانیال گلچین از شاندیز و ابوالفضل قارزی از مشهد به مقام اول تا سوم دست یافتند.

عبدالهی افزود: در ربات کنترل دستی نیز محمدطاها بلقان آبادی از جغتای، علی فرقانی پور از طبس و ابوالفضل اسدی شوراب از مشهد روی سکو قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در ربات مسیریاب هم علی لعل از طبس اول شد و کیانا و کیمیا یزدان پناه از ساری دوم و سوم شدند.

عبدالهی گفت: در بخش نوآوری هم، امیرمحمد عرفانی از طبس، طاها شخصی دربند از مشهد و حسین قلی پور از بردسکن عناوین برتر را از آن خود کردند و در منجنیق-انبردست هم آریا شادمان از طبس مقام نخست را بدست آورد.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حمایت پارک و علم و فناوری و سازمان بسیج کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن ورزشی شهید رضاییان شهرک طرق مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha