امکان اسکان دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۹ شهریور فراهم است 
عکس جنبه تزئینی دارد

تهران- ایرنا- اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام کرد که از روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) تمام ساختمان‌های خوابگاهی برای اسکان دانشجویان باز خواهد بود. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، این دانشگاه در اطلاعیه‌ای جزئیات اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۳ در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را منتشر کرد.

مطابق این اطلاعیه به منظور تسهیل و رفاه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویانی که ثبت نام قطعی آموزش و دریافت خوابگاه از سامانه خوابگاهی به نشانی dorm.ut.ac.ir را انجام داده‌اند از روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) می‌توانند در خوابگاه ساکن شوند. ساختمان ۱۴-۱۵ و عمید در مجتمع خوابگاهی کوی و فاطمیه ۲ مجتمع خوابگاهی فاطمیه آماده اسکان است و سایر دانشجویان ساکن در ساختمان‌های خوابگاهی دیگر می‌توانند مهمان این ساختمان‌ها شوند.

همچنین از روز پنجشنبه (۲۹ شهریورماه) تمامی ساختمان‌های خوابگاهی برای اسکان دانشجویان باز خواهد بود. دانشجویان در صورت هرگونه سوال می‌توانند در سامانه میز خدمت الکترونیک به آدرس sd.ut.ac.ir پرسش خود را ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha