مقیمی: شعبه بین‌المللی دانشگاه تهران در تفلیس از مهر دانشجو می‌پذیرد 

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه تهران از پذیرش دانشجو در شعبه بین المللی دانشگاه تهران در تفلیس گرجستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، سیدمحمدمقیمی امروز (سه‌شنبه) و بعد از افتتاح طرح‌های عمرانی این دانشگاه از اتمام فرآیند راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه تهران در نجف اشرف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین پذیرش دانشجو در شعبه بین‌المللی دانشگاه تهران در گرجستان از مهر ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

وی گفت: وجود پردیس‌های دانشگاه تهران در اقصی نقاط ایران، از شمال تا جنوب کشور می‌تواند فرصت خوبی برای همکاری با دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌های روسیه، عراق، حوزه دریای خزر و سایر دانشگاه‌ها باشد.

رئیس دانشگاه تهران درباره اندیشکده‌های مستقر در پارک اندیشگاهی دانشگاه تهران گفت: اندیشکده یا کانون تفکر یا اتاق فکر کار هدایت پژوهش را انجام و داده های خام را پرورش می دهد. پارک اندیشگاهی یک ایده جدید است که محصول کار شراکتی دانشگاه تهران و مجموعه پژوهشگران بیرون دانشگاه به شمار می‌آید و برای پاسخ به دغدغه رئیس‌جمهوری در زمینه اتصال دانشگاه به صنعت و جامعه و دستگاه‌های اجرایی، مدل ارائه کرده و موفق هم عمل کرد. تنها مسیری که ما را به توسعه کشور هدایت می کند همین اقدام است.

به گزارش ایرنا، سرای دانشجویان متاهل به نام شهید اسماعیل هنیه، طرح توسعه دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی (ساختمان ۱۷۵۷ جندی شاپور)، ساختمان اندیشکده حکمرانی مالی محاسباتی، ساختمان اداره کل مهارت دانشگاه تهران (ساختمان ۱۷۵۷ دارالفنون)، دفتر مرکزی پردیس‌های بین‌الملل و شعبه‌های خارج از کشور (ساختمان علم و فناوری ۱۷۵۷ جندی شاپور) و استودیو شماره ۲ و ۳ تلویزیون اینترنتی، ۶ طرحی بود که امروز با حضور رئیس دانشگاه تهران و رئیس کمیسیون آموزش رونمایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha