۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85593561
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پسرخوانده به گلریز رفت؛ روایت بی‌اعتمادی مادر به همسر و فرزند

تهران- ایرنا- پس از اجرای «نان، عشق ، دهه ۶۰ » و «پاشا ۱۴۰۰» که هم‌اینک از طریق شبکه نمایش خانگی قابل مشاهده است، برادران مصباحی، «پسر خوانده» که روایت بی‌اعتمادی مادر به همسر و فرزندش است را در سینما تئاتر گلریز به روی صحنه برده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پسرخوانده قصه یک مادری است که به رحمت خدا رفته و ارث و میراثی برجا گذاشته که اعضای خانواده‌اش را لایق این میراث نمی‌داند به لحاظ این که افراد غیرمطمئنی بودند. اما یک پسرخوانده به نام پاشا داشته که مباشر او بوده و کارهایش را انجام می‌داده، او که از همه مطمئن‌تر بوده، صاحب این ارث می‌شود. اما همسر و فرزندش با همراهی عروس خانواده قصد کشتن او را دارند که .... .

این اجرا از ۱۵ شهریور روی صحنه رفته و تا قبل از محرم سال آینده ادامه خواهد داشت.

حامد مصباحی که به همراه برادرش امید مصباحی کارگردانی این کار را به صورت مشترک بر عهده دارند گفت ممکن است نمایش را یک سال دیگر هم ادامه دهیم که بستگی به استقبال مخاطبان دارد. این نمایش هم احتمالا به پلتفرم می رود

«تهران، دهه ۷۰ » و «مامان ایران» هم در مرحله بازبینی است که به زودی وارد شبکه خانگی می شود.

حامد مصباحی گفته ما از سال ۱۳۸۲ کار را با بازیگری شروع کردیم. اکنون هم هشت سال است که نمایش‌هایمان را با هم تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی می‌کنیم.

پسرخوانده به گلریز رفت؛ روایت بی‌اعتمادی مادر به همسر و فرزند

«اون خدا بیامرز» و مامان ایران دیگر کارهای این کارگردان تئاتر است.

به گفته مصباحی، ما اولین گروه نمایش کمدی هستیم که در یک سکوی پخش رسمی نمایشهایمان در حال پخش است. یک سریال تئاتر هم به نام زیرزمین در پلتفرم تولید کردیم که کمدی است و حدود یک ساعت هر کدام زمان می‌برند.

قاسم مصیبی مدیر سینما تئاتر گلریز با ۳۰ سال پیشینه کاری هم گفت: در این مدت با تمام بازیگران مطرح کمدی از مرحوم نوذری تا بهروزی، بهزاد محمدی، احسان کریمی و مهدی خزلبانی و جدیدا هم با برادران مصباحی از دو سال پیش همکاری داریم.

او افزود: دلیل این که سینما تئاتر گلریز در ژانر کمدی و تئاترهای موزیکال کار می کند به دلیل این است که برای شادی مردم کار می کند و با مراجعه به اینجا روحیه خوبی می گیرند. می شود گفت سینما تئتر گلریز جزو بانیان تئاتر موزیکال و کمدی بوده و امید است این رسالت را تا جایی که در توانمان هست پیش برویم و کارهای شاخص را با گروه ها یخوب و مطرح ادامه بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha