۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تعاونی‌های شهرستان بروجن اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های شهرستان بروجن اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن مولوی روز چهارشنبه به‌مناسبت هفته تعاون در سفر به شهرستان بروجن تاکید کرد: این خط اعتباری برای کمک به اشتغال و احیای تعاونی‌های این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی با حداقل ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی جدید در بخش تعاون انجام می‌شود.

مولوی تصریح کرد: برای توسعه بخش تعاون شهرستان بروجن احیای ۱۰ شرکت تعاونی در حوزه‌های صنعت و کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های بخش تعاون چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: شورای بخش تعاون با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اولویت تعاونی‌های استان را دریافت تسهیلات از جمله تبصره ۱۸ ابلاغی دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند حداقل ۱۵ درصد منابع اعتباری تسهیلاتی را به شرکت‌های تعاونی ابلاغ و پرداخت کنند.

فرماندار بروجن نیز گفت: هم‌اکنون ۶۱۹ تعاونی اقتصادی با پنج هزار و ۵۰۰ عضو در این شهرستان فعال است.

فتاح کرمی تاکید کرد: برای استفاده بهتر از ظرفیت تعاونی‌ها به‌منظور توسعه اقتصادی شهرستان بروجن، شورای تعاونی‌ها در این شهرستان تشکیل و فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته تعاون سال‌جاری از ۱۶ تا ۲۲ شهریورماه جاری ۱۹ شرکت تعاونی با اشتغال‌زایی افزون‌بر ۱۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha