مسئولان در پرداخت پاداش به ورزشکاران پارالمپیکی تبعیض قائل نشوند
استقبال از مربی و بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته

گنبدکاووس- ایرنا- مربی گنبدی تیم والیبال نشسته ایران که همراه با دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان، موفق به کسب مقام قهرمانی پارالمپیک پاریس شدند، از مسئولان خواست در پرداخت پاداش به قهرمانان رشته‌های انفرادی و تیمی میان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تبعیض قائل نشوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلیل ایمری روز چهارشنبه درحاشیه مراسم استقبال مسئولان گنبدی از بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته در بازی‌های پارالمپیک پاریس به خبرنگاران بیان کرد: با تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی موفق به کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک پاریس شدیم و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتراز درآوردیم.

وی افزود: تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی برای دهمین بار در مسابقات پارالمپیک شرکت کرده که در هشت دوره آن موفق به کسب مدال طلا و در ۲ دوره نیز موفق به کسب مدال نقره شده که قابل توجه است.

ایمری اضافه کرد: در ۹ دوره مسابقات پارالمپیک، مربی و بازیکنانی از شهرستان گنبدکاووس و گلستان در تیم ملی کشورمان حضور داشتند که نشان از ظرفیت و استعداد بالای رشته والیبال در این استان و منطقه است.

مربی تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی با قدردانی از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری از ورزشکاران معلول و توان‌یاب، برلزوم استمرار این حمایت‌ها از جمله در گنبدکاووس برای روشن ماندن چراغ والیبال این شهرستان در ۲ رشته ایستاده و نشسته تاکید کرد و گفت: باید به ورزش نگاه قهرمانانه داشت تا استعدادها بیش از پیش پرورش یابند.

ایمری همچنین بابیان اینکه پاداش مدال تیمی، نصف پاداش قهرمانان رشته‌های انفرادی است، گفت: مسئولان قول دادند این موضوع را بررسی و پاداش کامل دهند.

همچنین محمد نعمتی بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته هم به خبرنگاران گفت: مسابقات این دوره پارالمپیک بسیار سخت بود و تیم ها با آمادگی بالایی آمده بودند.

وی از مسئولان خواست در پرداخت پاداش ورزشکاران پارالمپیکی و المپیکی و نیز بین رشته‌های تیمی و انفرادی تبعیض قائل نشوند.

نعمتی اضافه کرد: یکی از دغدغه های ورزشکاران، شغل است که اگر مسئولان مقدمات اشتغال آنها را فراهم کنند، بازیکنان و قهرمانان ورزشی دغدغه مالی نخواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در آیین استقبال از مربی و بازیکن گنبدی تیم ملی والییبال نشسته گفت: قول‌های داده شده توسط استاندار و مدیران استانی در مراسم بدرقه ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک پاریس، محقق خواهد شد.

قاسم برزمینی افزود: ۲ ورزشکار گنبدی تیم ملی والیبال نشسته که موفق به کسب مدال طلا مسابقات پارالمپیک پاریس شدند مایه افتخار استان گلستان هستند.

مدیرکل اضافه کرد: آیین تجلیل از تمامی ورزشکاران گلستانی که در رشته‌های مختلف ورزشی و طی ۶ ماه گذشته موفق به کسب مدال در مسابقات ملی، آسیایی، بین المللی، المپیک و پارالمپیک شدند، اواخر شهریور یا مهر امسال برگزار خواهد شد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha