۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85594260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بویین زهرا: تابستان امسال برای آب شرب روزهای سختی داشتیم

قزوین - ایرنا - فرماندار بویین زهرا گفت: تابستان امسال برای تامین آب شرب بیشتر مناطق این شهرستان روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم.

محمد ادیب رامندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشکل آب در بویین زهرا جدی و حتی بحرانی است، امسال در برخی نقاط تنش آب داشتیم، خیلی از مخازن ما پوسیده شده که کار مرمت و بازسازی آن در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی فرمانداری بویین زهرا با سختی توانست اوضاع را مدیریت کند، تصریح کرد: با تامین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی از سوی نماینده مردم این شهرستان که به حساب شرکت آب و فاضلاب نیز واریز شده، امیدواریم کارهای برزمین مانده در این حوزه به زودی مرتفع شود.

ادیب رامندی ادامه داد: در تابستان امسال بیشتر مراجعات و نارضایتی مردم در حوزه ناترازی برق بود که فعالیت چاه های آب کشاورزی را دچار مختل کرده بود اما یک کار خوبی که به عنوان پایلوت در این شهرستان انجام شد، انجام طرح آبیاری نوین و اتصال پنج حلقه چاه آب کشاورزی به یکدیگر بود که این مساله توانست یک هزار و ۳۰۰ هکتار از باغ‌های انگور و پسته را مشروب سازد.

فرماندار بویین زهرا در خصوص آخرین وضعیت سد بالاخانلو نیز بیان کرد: کارهای تکمیلی این سد با پیشرفت بسیار خوبی همراه است و در مرحله آبگیری نیز قرار دارد، عملیات عمرانی این سد به علت مشکلات برق و کمبود سیمان مواجه بود، همچنین کار تخلیه یک روستا نیز به تازگی انجام شده و امیدواریم تا یک ماه آینده بتوانیم آن را افتتاح و بهره برداری کنیم.

ادیب رامندی یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان بویین زهرا را در حوزه راه دانست و تشریح کرد: در روستای مرادبگلو مشکل تردد ماشین آلات معادن را داریم،متاسفانه تردد خودروهای معدن باعث شده که جاده روستایی خسارت شدیدی ببیند که پرونده حقوقی آن نیز در دست پیگیری است.

وی به مسوولیت اجتماعی معادن اشاره کرد و یادآور شد: با صاحبان معدن منطقه صحبت کرده ایم تا به شکل مشارکتی با اداره راه و حمل و نقل جاده ای در راستای زیرسازی و آسفالت جاده‌ این روستا اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha