۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85594748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| یادواره مرزبان شهید «فرشید میریان» در دلفان

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبر: 85594748
فیلم| یادواره مرزبان شهید «فرشید میریان» در دلفان

خرم آباد - ایرنا - همزمان با هفیمن روز شهادت سرباز وظیفه مرزبان شهید«فرشید میریان دولیسکانی» یادواره این شهید والامقام با حضور فرمانده مرزبانی فراجا در کنار مزار شهید در بهشت زهرا نورآباد دلفان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرمانده مرزبانی فراجا در این یادواره به نقش جوانان لرستان و شهرستان دلفان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مرزبانان و مجموعه فراجا ادامه دهنده راه همان رزمندگانی در دوران دفاع مقدس هستند و امروز رسالت امنیت مرزها را تا داخل کشور بر عهده دارند.

سردار «احمد علی گودرزی» با تجلیل از خانواده شهید فرشید میریان اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان پاک متدین و شجاعی را تربیت می‌کنند که برای دفاع از امنیت مرزها سر از پا نمی‌شناسند و تا مرز شهادت پیش می‌روند.

به گزارش ایرنا ، این یادواره با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و خانواده های معظم شهدا همراه بود و حجت الاسلام سید امین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا، سردار "یحیی الهی"، فرمانده انتظامی استان لرستان، سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان، سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان دلفان نیز حضور داشتند.

سرباز وظیفه شهید "فرشید میریان دولیسکانی" از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که در حین پایش و کنترل نوار مرزی در هفته گذشته توسط عوامل ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha