۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85597177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار نورآباد دلفان استعفا داد / رحیمی سرپرست شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85597177
شهردار نورآباد دلفان استعفا داد / رحیمی سرپرست شد

خرم آباد - ایرنا- «محمد خاص امیری» شهردار نورآباد مرکز شهرستان دلفان استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «محمد خاص امیری» در نامه ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد از سمت خود شهردار نورآباد استعفا داد.

در این نامه با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر نورآباد آمده است: این مدت با همراهی و همدلی توانستیم در پیشبرد اهداف شهرداری، توسعه، عمران و آبادانی شهر نورآباد جلب رضایت حداکثر شهروندان را فراهم نماییم و خدا را شاکرم در تمام ابعاد کاری این دوره خدمت در شهرداری از تمام دوران گذشته متمایز بود که قضاوت را در این زمینه به شهروندان عزیز می‌سپارم.

خاص امیری در ادامه نامه خود نوشته است: ادامه خدمت اینجانب در سمت شهردار نورآباد مقدور نبوده و استعفای خود را تقدیم می‌نمایم و امیدوارم با استعفای اینجانب موافقت گردد.

«محمد خاص امیری» مدت سه سال سمت شهردار نورآباد را بر عهده داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: شورای اسلامی شهر نورآباد در جلسه امروز (یکشنبه) با اکثریت آرا موافقت خود با استعفای محمد خاص امیری اعلام کرد.

علی کاظمی افزود: تاکنون ۲ بار با استعفای شهردار نورآباد موافقت نشده بود اما در جلسه امروز با توجه درخواست و مشکلات شخصی مطرح شده توسط آقای خاص امیری با استعفا موافقت شد.

وی با قدردانی از خدمات خاص امیری در دوران خدمت خود در سمت شهردار نورآباد تاکید کرد: خدمات چشمگیر وی در عمران ، آبادانی و توسعه شهر نورآباد طی سه سال گذشته چشمگیر و قابل تقدیر است و لازم می دانیم از زحمات شبانه روزی آقای خاص امیری تقدیر نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد بیان کرد: پس از موافقت اعضای شورای اسلامی شهر نورآباد با استعفای «محمد خاص امیری» اعضای شورا با اکثریت آرا « عبدالکریم رحیمی» معاون شهرسازی شهرداری نورآباد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری نورآباد معرفی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha