۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85595078
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

هرآنچه باید از تخریب اسکله هتل مروارید نور بدانید

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85595078
هرآنچه باید از تخریب اسکله هتل مروارید نور بدانید

ساری- ایرنا- دادستان شهرستان نور گفت: با توجه به ساخت اسکله هتل مروارید نور در حریم دریا، دستور تخریب صادر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری مازندران، امین یوسفی روز جمعه با اشاره به احداث اسکله هتل مروارید خزر در حریم دریا اظهار داشت: سال‌های گذشته هتل مروارید خزر در امتداد این مجموعه اسکله‌ای را احداث کرد که در حریم ۶۰ متری دریا قرار گرفت.

وی گفت: این اسکله در حریم نهر نیز قرار گرفته که از طریق اداره امور منابع آب به ما اعلام شد و در راستای تبصره چهار ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب اگر وزارت نیرو اعیانی و حریم رودخانه را مزاحم اقدامات وزارت نیرو تشخیص دهد نسبت به قلع و قمع بنا با دستور دادستان اقدام می‌کند.

هرآنچه باید از تخریب اسکله هتل مروارید نور بدانید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور بیان کرد: با توجه به نامه‌نگاری که انجام شد ما دستور دادیم تا اداره آب با همکاری شهرداری ایزدشهر نسبت به قلع و قمع این سازه (اسکله) اقدام کند.

سواحل و دریای خزر در مجاورت مازندران همواره یکی از حادثه خیزترین آب‌های کشور محسوب می‌شود که هر ساله صدها مسافر و بومی را به کام مرگ می‌کشاند. عمق متغیر، وجود گرداب‌های زیرسطحی، ساخت و سازهای چندین دهه پیش در زمان پسروی دریا، ورود رودخانه‌ها و ایجاد جریانات کششی هرکدام باعث شده تا سواحل مازندران میزبان غرقی های بیشماری باشد که اغلب بی توجه به هشدارها هستند.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان شهرستان‌های محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha