۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85595708
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم: مدیریت دانشگاه، پدرانه باشد+ فیلم

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبر: 85595708
وزیر علوم: مدیریت دانشگاه، پدرانه باشد+ فیلم

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: مدیر دانشگاه باید مدیریت پدرانه داشته باشد و همه سلایق، علایق و عقاید را برای تامین و رسیدن به منافع ملی پوشش دهد.

حسین سیمایی صراف روز شنبه در حاشیه اجلاس همچنین در حاشیه اجلاس روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران، در آستانه آغاز سال تحصیلی از مدیران دانشگاهی درخواست کرد که سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط و جشن آغاز کنند و این امیدی که به طور نسبی در جامعه ایجاد شده را به سطح دانشگاه برسانند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم دانشجو و استاد با شور و شوق و انگیزه بیشتری، سال تحصیلی را آغاز کنند این مهمترین دغدغه ماست که امیدواریم محقق شود.

سیمایی صراف ادامه داد: در واقع میخواهیم وفاق ملی به عنوان شعاری که رئیس جمهور در سطح کلان و ملی آن را دنبال می کنند، این وفاق و توافق هم در دانشگاهها هم باید دیده شود.

اجلاس روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با موضوع برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و سید ضیا هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha