ناهنجاری در برگزاری کنسرت‌های موسیقی قابل قبول نیست

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: ناهنجاری در برگزاری کنسرت‌های موسیقی قابل قبول نیست و محتوای این رویدادها باید با ارزش‌های از پیش تعیین شده همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: مدیریت در برگزاری کنسرت باید به صورت ویژه انجام شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات را اجرا کند تا مشکلات به وجود نیاید و محتوای کنسرت نیز دارای ارزش باشد.

وی با تاکید بر اجرای کنسرت های موسیقی بر مبنای عرف و شرع تصریح کرد: با برگزاری کنسرت مخالف نیستیم اما نباید برخی مسائل به نظام اسلامی آسیب بزند.

وی همچنین بر حضور مبلغین در دبیرستان های استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تاکید و اضافه کرد: تکمیل و توجه به روند اجرایی زائرسرای لرستانی ها در مشهد به صورت جدی دنبال و ورزشگاه تازه تاسیس خرم‌آباد بر اساس ارزش های انقلاب نامگذاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در راستای پرونده ثبت جهانی خرم آباد بسیار خوشحال هستیم اما اگر ماموریت تمام شده و اقدامات لازم صورت گرفته است دیگر نیازی به بزرگ‌نمایی نیست تا ازین پس به موضوع اشتغالزایی و رفع بیکاری توجه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha