۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85596337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشودگی ۲۴۸ میلیارد ریال جرایم مالیاتی قابل بخشش در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از بخشودگی بیش از ۲۴۸ میلیارد ریال جرایم قابل بخشش مالیاتی در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی خراسان جنوبی علی کریمدادی روز شنبه اظهار کرد: برای بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تکریم مؤدیان محترم مالیاتی فقط یک روز باقی مانده است.

وی افزود: به موجب این دستورالعمل که تا روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارد، اختیار بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت بدهی مالیاتی هر سال یا دوره به ادارات کل استانی تفویض شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: هدف ما حمایت همه جانبه از فعالیت‌های اقتصادی سالم و مولد است و با توجه به اخبار و اطلاعیه‌ها و پیامک‌های مستمر در این خصوص، امیدواریم تمامی واجدین شرایط در این مهلت یک روزه به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه و از این تسهیلات برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha