۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85597033
T T
۳۲ نفر

برچسب‌ها

آب‌های ساحلی گیلان برای شنا مناسب نیست

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85597033
آب‌های ساحلی گیلان برای شنا مناسب نیست

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی سواحل استان امروز و فردا با توجه به مواج بودن دریا برای شنا نامناسب است اما برای صید و صیادی با رعایت احتیاط مشکل ندارد.

سمانه نگاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر استقرار توده هوای خنک و کم و بیش ناپایدار طی امروز در گیلان بوده و بر این اساس پیش‌بینی ابرناکی، مه آلودبودن هوا، وزش باد در برخی مناطق موقتی شدید و مناطقی هم توام با رگبار و رعد و برق گاه شدید می شود.

۲۱۰ هموطن از ابتدای امسال تاکنون توسط ناجیان غریق در آب‌های ساحلی استان از غرق شدگی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۰ هموطن توسط ناجیان غریق در سواحل گیلان نجات یافتند

مسافران به هشدارهای شنا ممنوع در سواحل گیلان توجه کنند

وی با بیان اینکه سامانه کم و بیش ناپایدار جوی که از جمعه گذشته در گیلان مستقر بوده اواخر وقت امروز از استان خارج می‌شود، اضافه کرد: برخی از شهرستان‌های استان اعم از تالش، رضوانشهر، لاهیجان و ارتفاعات رودسر طی ۲۴ ساعت گذشته باران بارید.

نگاه بیان کرد: همچنین برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری استقرار جوی نسبتا پایدار، افزایش نسبی دما و کاهش ابر پیش‌بینی شده و و از بعدازظهر سه شنبه با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار به استان شرایط برای ابرناکی، مه‌آلوده بودن هوا، کاهش نسبی دما، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته مهیاست.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته جیرنده با ۱۱ درجه سلسیوس خنک ترین و صومعه‌سرا با ۳۱ درجه گرمترین مناطق گیلان بوده اند و دمای فعلی رشت هم ۲۶ درجه و رطوبت ۶۰ درصد است.

آسمان گیلان هم‌اینک قسمتی ابری تا ابری و مه‌آلود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha