نماینده ولی‌فقیه در کرمان: مردم از اقدامات راهگشای سازمان بازرسی بی‌اطلاع هستند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تشریح اهمیت اقدامات سازمان بازرسی در جلوگیری از تضییع بیت المال و پیشگیری یا برخورد با فساد گفت: سازمان بازرسی اقدامات بسیار سازنده و راهگشایی دارد که بسیاری از آنها اطلاع رسانی نشده و مردم از آنها آگاه نیستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی روز یکشنبه در دیدار دادخدا سالاری مدیر کل جدید بازرسی استان کرمان با اشاره به اینکه نقش بازرسی بسیار محسوس است و گاهی اوقات که کارها قفل می‌شود مشکل را با بازرسی کل کشور مطرح می کنیم و مشورت می‌گیریم، گفت: فعل و انفعالات اقتصادی در کرمان بسیار بالاست و درشت‌ترین پول‌های گمرکات و مالیات معادن را پرداخت می‌کند، بنابراین استانی حساس و ویژه است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بازرسی جلو بسیاری از کارهای نامناسب را گرفته تصریح کرد: بازرسی کشور با حرکت سنجیده عمل کرده چراکه بسیاری از پرونده‌ها اگر رقم می‌خورد به بیت‌المال آسیب می‌زد و این سازمان محل امید است.

علیدادی‌سلیمانی خطاب به مدیرکل بازرسی استان کرمان که تجربه سال ها دادستانی مرکز استان را در کارنامه دارد تصریح کرد: تجربه و تخصصی که سال‌ها در دستگاه قضا با خوشنامی به دست آورده‌اید را در بازرسی استان استفاده کنید.

وی تصریح کرد: دستگاه بازرسی در همه دوران خوشنام بوده و هست، کارکنان بازرسی نیز در هر صحنه‌ای مفید واقع می‌شوند.

امام جمعه کرمان در ادامه با بیان اینکه مدیرکل اسبق سازمان بازرسی استان کرمان با سلامت و صلابت این مسئولیت را به انجام رساند، تاکید کرد: مدیرکل جدید نیز یکی از چهره‌های مجرب، از مجموعه بچه‌های انقلاب، متخصص، نام آشنا و خوشنام است.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل جدید بازرسی استان از یاران و دوستان شهید سلیمانی و محرم اسرار این شهید بود، خاطرنشان کرد: دادخدا سالاری از رفتارها و نظرات شهید سلیمانی آگاه بود و بسیاری از نظرات و رفتارها را از سردار حاج قاسم سلیمانی دید که خیلی‌ها ندیدند.

بازرسی دنبال تسهیل کارهای مردم است

مدیرکل بازرسی استان کرمان نیز که هفته گذشته معارفه شد در این دیدار با اشاره به دیدگاه سردار حاج قاسم سلیمانی نسبت به امام جمعه کرمان، کارکنان بازرسی را مجاهدان با فساد دانست و افزود: خدمتگزاری به مردم نعمت است و مدیران در راستای خدمت‌رسانی نباید کوتاهی کنند.

سالاری اظهارداشت: حرکت به سمت صیانت و حفاظت از مدیران مبنی بر پیشگیری از جرم از اولویت‌های اداره کل بازرسی استان به شمار می رود و سازمان بازرسی مانع نیست بلکه به دنبال تسهیل کارهای مردم است.

مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به حجم بالای کار در سازمان بازرسی تاکید کرد: باید با اقدامات جهادی کارها را انجام دهیم.

اجرای مکتب حاج قاسم باید از کرمان آغاز شود

وی منش و رفتار حاج قاسم سلیمانی را چراغ راه خود دانست و افزود: اجرای مکتب حاج قاسم باید از کرمان آغاز شود و کار جهادی و خدمت‌رسانی بخشی از این مکتب است.

سالاری گفت: در دوران مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان تحولات خوبی در این اداره کل رخ داده است که جای تشکر دارد.

تجدید پیمان و ادای احترام بازرس کل استان به مقام شامخ شهدا

نماینده ولی‌فقیه در کرمان: مردم از اقدامات راهگشای سازمان بازرسی بی‌اطلاع هستند
حضور مدیر کل بازرسی استان کرمان همراه با جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل بازرسی در گلزار مطهر شهدای کرمان

به گزارش ایرنا بازرس کل جدید استان کرمان همچنن امروز صبح فعالیت‌های خود را از گلزار مطهر شهدا و زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان آرمیده در این مکان مقدس آغاز کرد.

مدیرکل بازرسی استان کرمان همراه با جمعی از معاونان و کارکنان اداره کل بازرسی استان با حضور در گلزار مطهر شهدای کرمان و از جوار تربت پاک شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی فعالت رسمی خود در این مسئولیت را شروع کرد.

سالاری هفدهم شهریورماه جاری طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به سمت مدیرکل بازرسی استان کرمان (بازرس قضایی کل) منصوب و ۲۰ شهریور با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور مراسم معارفه وی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha