هزار و ۲۰۰ بسته‌ کمک‌تحصیلی بین فرزندان زندانیان نیازمند کرمان توزیع شد

کرمان- ایرنا- یکهزار و ۲۰۰ بسته کمک‌تحصیلی بین فرزندان زندانیان نیازمند استان کرمان به همت انجمن حمایت زندانیان، خیران و بنیاد تعاون زندانیان طی امروز (یکشنبه) اهدا و توزیع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، رییس کل دادگستری استان روز یکشنبه در آیین توزیع این بسته‌های کمک تحصیلی گفت: مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان همیشه مورد توجه انجمن حمایت و بنیاد تعاون زندان قرار داشته است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با بیان اینکه هرسال قبل از شروع مدارس این کمک های خداپسندانه انجام می گیرد، ادامه داد: هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان این است که بتوانند در شرایط مطلوب از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند و غیبت سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آنها نشود.

وی افزود: ما وظیفه داریم به‌گونه‌ای عمل کنیم که فقر اقتصادی در خانواده زندانیان نیازمند، منجر به فقر فرهنگی نشود.

هزار و 200 بسته‌ کمک‌تحصیلی بین فرزندان زندانیان نیازمند کرمان توزیع شد
نمایی از بسته‌های تحصیلی توزیع شده در میان دانش‌آموزان نیازمند

کمک‌ها به خانواده زندانیان نیازمند در طول سال تداوم خواهد داشت

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز در این آیین اظهارداشت: توزیع تعداد ۷۰۰ بسته کمک تحصیلی در آستانه فصل بازگشایی مدارس امروز به همت خیران و انجمن حمایت زندانیان کرمان در مرکز استان آغاز شد.

رضا ذوالفعلی‌نژاد ادامه داد: توزیع ۵۰۰ بسته کمک تحصیلی دیگر نیز به همت خیران و بنیاد تعاون زندانیان استان در شهرستان‌های جنوب و شرق استان شروع شد.

وی با اشاره به تداوم کمک‌ها به خانواده زندانیان نیازمند در طول سال گفت: به همراه دادستان مرکز استان دیدار از خانواده زندانیان ادامه دارد.

پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان نیز گفت: به همت هیات مدیره انجمن، بنیاد تعاون و حمایت خیرین این بسته ها آماده شد که امیدوارم بتوانیم گام های موثرتری دراشتغال، حرفه آموزی و تحصیل خانواده زندانیان نیازمند برداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha