۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85597209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارس‌فولاد سبزوار از تیم هندبال غرب خراسان حمایت می‌کند

سبزوار- ایرنا - نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع پارس فولاد سبزوار، مستقر در شهرستان «جوین»، حمایت از تیم هندبال سبزوار، به عنوان نماینده استان در لیگ برتر را پذیرفته است.

محمدرضا محسنی‌ثانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون مذاکرات و رایزنی‌های پیگیرانه و موثری با مدیران این مجتمع صنعتی غرب استان خراسان رضوی در خصوص حمایت از تنها تیم هندبال خراسان رضوی در لیگ برتر صورت گرفته، که نتایج مثبتی داشته است.

وی افزود: البته با توجه به اینکه مجتمع پارس فولاد سبزوار نیز در حال پیوستن به مجتمع فولاد مبارکه اصفهان است، باید تا زمان برگزاری مزایده و انجام نقل و انتقالات آن صبر کرده و پس از آن برای عقد قرارداد اقدام شود.

نماینده شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در خصوص جزییات قرارداد و میزان تعهد فولاد برای حمایت از تیم هندبال سبزوار توضیحی نداد و افزود: پس از بستن قرارداد اولیه که در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت، در خصوص رقم حمایتی مجتمع فولاد از این تیم لیگ برتری، برای حضور در مسابقات لیگ رایزنی خواهد شد.

پارس‌فولاد سبزوار از تیم هندبال غرب خراسان حمایت می‌کند

به گزارش ایرنا، تیم هندبال سبزوار که در فصل گذشته با حمایت شرکت ایران‌خودرو با نام "پیکان" در رقابت‌های لیگ برتر هندبال حضور داشت، توانست با کسب ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی، این لیگ را به پایان برساند.

با انصراف ایران‌خودرو از تیم‌داری در لیگ برتر هندبال، تیم هندبال سبزوار در فصل جاری بدون حامی مانده و تاکنون جدای از هزینه‌های تیم و جذب بازیکنان، حتی نتوانسته است مبلغ پنج میلیارد ریال ورودی تعیین شده برای حضور در رقابت‌های لیگ را تامین کند.

شهرستان سبزوار از قطب های بدون رقیب هندبال در شمال‌شرق کشور است که همواره هندبال، رشته نخست ورزشی نوجوانان و جوانان آن بوده و کلکسیونی از عناوین قهرمانی و تیم های برتر استانی و کشوری در رده های مختلف سنی را در ویترین افتخارات خود دارد.

این شهرستان اکنون پنج تیم هندبال مطرح در رده های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و ساحلی در بخش مردان و چهار تیم نیز در بخش هندبال زنان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha