هنرمندان اردبیلی در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۲ هنرمند از این استان در سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، با کسب عنوان‌های شایسته تقدیر و برگزیده، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بهرام بابایی سرپرست گروه اعزامی استان عصر یکشنبه اظهار کرد: اختتامیه سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران ۲۳ شهریور ماه با معرفی برگزیدگان و نخبگان هنری کشور در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.

وی افزود: ۱۷۷ هنرمند جوان از سراسر کشور در این رویداد حضور داشتند و استان اردبیل با چهار هنرمند رشته‌های طراحی، نقاشی و خوشنویسی در این جشنواره حضور یافته بود که در ۲ مقام برگزیده و شایسته تقدیر را به دست آورد.

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: علی توسلی در رشته طراحی، بالاتر از سایر استانها مقام برگزیده کشور شد و محمد تقی محرم زاد قوام در رشته خوشنویسی عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کرد.

بابایی اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ هنرمند هنرهای تجسمی در استان اردبیل با اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل همکاری می‌کنند و در آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آموزش می‌بینند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha