حدود ۲۸ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های قشم مراجعه کردند

قشم - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، عملکرد بخش اورژانس بیمارستان های جزیره قشم در پنج ماهه امسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۸۸ بیمار از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه به اورژانس بیمارستان های این جزیره مراجعه و پذیرش شدند.

دکتر منوچهر کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از این تعداد مراجعه کننده به اورژانس این بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی چهار هزار و ۴۴۲ بیمار با تشخیص پزشکان معالج بستری شدند.

وی ادامه داد: تصادف رانندگی، درد قفسه سینه، ضعف و بی حالی و تب و لرز بیشترین علت بستری شدن این تعداد بیمار در بیمارستان های جزیره قشم بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قدردانی از تمامی پرسنل این مراکز درمانی خدمات‌رسان، افزود: تمام تلاش تیم مدیریتی و پرسنل خدوم این مراکز درمانی بر ارایه خدمات با کیفیت‌تر به مردم جزیره قشم است و همچنین امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و همیاری مسوولین، در آینده نزدیک شاهد خدمات بیشتری در حوزه درمان این شهرستان باشیم.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha