۳۵ طرح ورزش دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

شهرکرد- ایرنا- ۳۵ طرح ورزش دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در قالب طرح شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌های ورزشی در قالب اتاق بهداشت، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی، تعویض کف‌پوش سالن ورزشی و چمن مصنوعی است.

فخرالدین اسدی روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها که به صورت همزمان در روستای بهرام‌آباد شهرستان شهرکرد برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح توسعه فضاهای ورزشی شهید سلیمانی با هدف توسعه و احیای فضای تربیت‌بدنی کشور اجرا شد و با عملیاتی شدن این طرح، سرانه ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری ۴۶ صدم مترمربع درصد رشد کرد.

وی از اعزام و ارسال تجهیزات ورزشی برای مدارس استان خبر داد و گفت: برای این تجهیزات و طرح‌های ورزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان ۱۳۱ طرح ورزشی بهره‌برداری، تعمیر و تجهیز شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۶۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده شد.

وی افزود: هم‌اکنون ۷۰ سالن ورزشی در استان فعال است که ۷۰ درصد این سالن‌ها ورزشی نیاز به تعمیر و تجهیز دارد و درمناطق محروم سالن ورزشی دانش‌آموزی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید ۲۰۸ هزار دانش‌آموز درمناطق مختلف استان چهارمحال وبختیاری مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha