۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85599062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در اصفهان راهی مدرسه شدند

اصفهان- ایرنا- نزدیک به ۷۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی روز سه‌شنبه همزمان با نواختن زنگ شکوفه‌ها در مدارس استان اصفهان، راهی کلاس‌های درس شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان روز سه‌شنبه در این مراسم که در دبستان «ندای اسلام» اصفهان برگزار شد، گفت: امروز زمان مبارزه با جهل و نادانی است و برای این مهم دانش‌آموزان، والدین و معلمان به میدان آمده اند.

محمدرضا ابراهیمی افزود: یادگیری علم یکی از آموزه‌های دینی و نخستین دستور خداوند به پیامبر اسلام(ص) است.

۷۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در اصفهان راهی مدرسه شدند
وی اظهار داشت: انسان با فراگیری علم و دانش در مسیر درست زندگی قرار می گیرد و به راه راست هدایت می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: امروز معلمان و مدیران جمع شده اند تا دختران و پسران ما را به مسیر درست زندگی و آینده‌سازی این مملکت هدایت کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز در این مراسم گفت: امسال با تدابیر صورت گرفته و همت مسوولان هیچ‌ کلاس بدون معلمی در استان وجود ندارد.
وجیهه فاضل افزود: اقدامات و تلاش‌های بسیاری برای تامین نیروی انسانی در مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش و مدیریت استان از بهمن سال گذشته تاکنون صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ۷۶ هزار و ۶۸۴ دانش آموز کلاس اولی در سراسر استان اصفهان راهی مدرسه شدند.
معاون آموزش ابتدایی استان اصفهان افزود: برگزاری جشن شکوفه‌ها هر سال با هدف آشنایی دانش‌آموزان کلاس اولی با محیط مدرسه و معلمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با حضور مسوولان آموزش و پرورش استان در دبستان «ندای اسلام» ناحیه سه شهر اصفهان برگزار شد.
در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون دانش آموز در پنج هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی استان اصفهان تحت تعلیم ۸۰ هزار معلم قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha