۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85500514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲۶۰ معلم در اصفهان استخدام شدند

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85500514
۷۲۶۰ معلم در اصفهان استخدام شدند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از جذب هفت هزار و ۲۶۰ معلم در راستای آزمون برگزار شده استخدامی این دستگاه در دوره‌های مختلف تحصیلی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی اداره کل آموزش وپرورش اصفهان ۱۴ اردیبهشت امسال با حضور بالغ بر ۱۸ هزار شرکت‌کننده زن و مرد در استان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در جلسه پروژه «مهر تحصیلی» در اصفهان افزود: از این تعداد سه هزار و ۸۶۰ نفر در دوره ابتدایی، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در دوره متوسطه و بکهزار نفر در بخش کیفیت‌بخشی استخدام شدند.
وی اظهار داشت: بالاترین درصد استخدام از طریق آزمون استخدامی معلمی در کشور متعلق به شهر اصفهان است.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در سال تحصیلی آینده، این استان با مشکلات کمتری در زمینه کمبود نیروی انسانی مواجه است و ظرفیت‌های مورد نیاز مدارس استان تا مرداد امسال تعیین تکلیف می‌شود.
ابراهیمی یادآور شد: در مجموع اکنون در قالب پروژه مهر موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضای تحصیلی برای سال تحصیلی آینده در دست پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مهر به مثابه بزرگترین پروژه کشور نیازمند همکاری و همدلی نهادهای مختلف و فرمانداران بعنوان رئیسان شورای آموزش پرورش و سایر اعضا در شهرستان‌هاست.

ابراهیمی با اشاره به اوقات فراغت بعنوان موضوع اصلی شورای آموزش پرورش استان گفت: اگر بخواهیم در تربیت دینی و آموزش و پرورش دانش‌آموزان موفق عمل کنیم باید این موضوع را جدی بگیریم.
به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی رو به اتمام در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha