۳۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می‌شود

شیراز- ایرنا- ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۳۰ برنامه شاخص را نیروهای مسلح مستقر در استان اجرا خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: آغازگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برپایی رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود که زمان و مکان دقیق آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح ادامه داد: در این مراسم نیروهای پیاده و خودرویی نیروهای مسلح، آمادگی خود را نشان خواهند داد.

۳۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می‌شود

او اظهار کرد: عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، تجلیل و تکریم از رزمندگان نیروهای مسلح استان، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از آنها، برپایی میز خدمت در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، تجلیل از کهنه سربازان و سربازان نمونه جدید، اجرای مسابقات تیراندازی و دیگر مسابقات ورزشی، برگزاری شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی غرفه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد.

ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به همزمانی میلاد پیامبر (ص) و آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین در پیش بودن کنگره ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس، برنامه‌های دفاع مقدس امسال رنگ بوی شهدا به خود خواهد گرفت.

امیر رضایی افزود: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس، در چند نقطه شهر شیراز شاهد برپایی نمایشگاه ادوات نظامی و آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha