برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان اعلام شد

گرگان- ایرنا- فرمانده سپاه نینوا گلستان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد و گفت: ۳۴ برنامه شاخص و چهار هزار و ۳۰۰ برنامه عمومی و محله‌محور به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می‌شود.

سردار علی ملک‌شاهکویی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، گردهمایی سه هزار نفره رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در مینودشت، ارائه خدمات محرومیت‌زدایی و تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه و اعزام گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلستان است.

وی اجرای برنامه نکوداشت ۲۰ هزار نفری پیشکسوتان و جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح پایگاه‌های بسیج، برگزاری میقات صالحین شجره طیبه بسیج و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلستان اعلام کرد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان اعلام شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس، مقدس‌ترین جنگ پس از جنگ‌های پس از اسلام بود تصریح کرد: ایران در این کارزار، شروع‌کننده جنگ نبود اما پس از حمله دشمن، ایران در حمایت از مظلوم، دفع باطل و در راه خدا برای دفاع از خود وارد میدان شد.

ملک شاهکویی حرکت بر مبنای فرمان ولی فقیه، دفاع از حق و دفع باطل، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم و حفظ نظام دینی، را از جمله شاخصه‌های مقدس بودن دفاع ملت ایران در جنگ هشت ساله برشمرد.

وی متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود دسیسه‌ها و فتنه‌های بی‌شمار دشمنان، همچنان استوار و مصمم به راه خود ادامه داده و در این مسیر به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha