نصیرزاده: کسب قهرمانی جهان در ایران سخت‌تر است/ از ۴۰ نفر تست دوپینگ می‌گیریم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدنسازی ایران درباره میزبانی مسابقات قهرمانی جهان گفت: به نظرم در کشورهای خارجی کار ساده‌ای داشتیم و امسال باید خیلی برای حفظ قهرمانی تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص میزبانی ایران از مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان اظهار داشت: دوم مهر تیم‌ها وارد کیش می‌شوند و طی روزهای چهارم و پنجم مسابقات برگزار می‌شود. ۶۲ کشور به این رقابت‌ها می‌آیند ولی کشورهای بیشتری اعلام آمادگی کرده بودند که با برخی دلایل، انصراف دادند. از هر پنج قاره مخصوصا انگلیس و آمریکا نیز نماینده داریم و مجمع جهانی نیز در کشور ما برگزار می‌شود.

وی افزود: سه سال گذشته‌ای که در فدراسیون خضور داشتم قهرمان جهان شدیم اما با جدی گرفتن کنترل دوپینگ هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. سال گذشته تنها یک اختلاف امتیاز داشتیم و امسال کار سختی در پیش داریم. به نظرم در کشورهای خارجی کار ساده‌ای داشتیم و امسال باید خیلی برای حفظ قهرمانی تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی با اشاره به کنترل دوپینگ عنوان کرد: با هماهنگی که فدراسیون جهانی با نادو ایران داشته است، افسر ارشد وادا نیز حضور پیدا می‌کند و به صورت رندوم از ۴۰ نفر تست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: مخاطبین و رشته‌های زیادی در این فدراسیون داریم ولی نیم‌توانستیم هزینه بیش از یک تیم را ساپورت کنیم با این حال اجازه گرفتیم که تیم‌های ب و ج هم داشته باشیم اما هزینه‌ها به طور شخصی پرداخت می‌شود. دلیل این تصمیم دور ماندن برخی قهرمان‌ها و پتانسیل‌های ما بودند که می‌توانستد کسب عنوان کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha