کیش به قطب میزبانی از رویدادهای جهانی تبدیل شده است+ فیلم

کیش- ایرنا- مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: میزبانی ‌کیش از مسابقات جهانی فیتنس نشان داد که این جزیره زیبای مرجانی باید قطب رویدادهای بین المللی در منطقه باشد.

خوزه ماریا گارسیا گارسیا شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات جهانی فیتنیس ۲۰۲۴ سومین حضور او در جزیره کیش است، اظهار کرد: من در کل ۶ بار به ایران سفر کردم که باید اذعان کنم این کشور بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

وی ادامه داد: من عاشق جزیره کیش هستم چون معتقدم این جزیره تکه‌ای از بهشت است و یک ظرفیت مهم برای توسعه گردشگری ورزشی است.

مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام، کیش را یکی از زیباترین مناطق گردشگری جهان دانست و اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در این جزیره از زیبایی آن گشفت زده هستند چرا که هم می‌توان با کمی خوش شانسی دلفین‌ها را دید و هم از تمدن هزار ساله لذت برد.

وی نه تنها کیش بلکه ایران را یک مقصد گردشگری امن توصیف کرد و ادامه داد: امروز ورزشکاران بیش از ۶۰ کشور جهان در کیش حضور دارند و قطع یقین این نشات گرفته از امنیت بالای این منطقه است.

خوزه ماریا گارسیا گارسیا بیان کرد: ورزشکاران حاضر در این تونمنت از امکانات فراهم شده رضایت کامل دارند و قطع یقین با نقل خاطره‌های خوب خود از ایران زیبا، نقش بسزایی در معرفی این کشور کهن خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، مسابقات جهانی پرورش اندام فیتنیس از دوم تا هفتم مهرماه در کیش برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha