تابش نماینده اردکان در ادوار مجلس: از دولت حمایت می‌کنم ولی مسئولیت نمی‌پذیریم

یزد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان اردکان در ادوار ششم تا دهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، ضمن حمایت از دولت چهاردهم، قصد پدیرش مسئولیت رسمی در این دولت را ندارد.

دکتر محمدرضا تابش که در روزهای اخیر در رسانه‌های و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های استانداری یزد معرفی می‌شود، چهارشنبه شب با ارسال پیامی برای خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این پیام عنوان کرده است: در پاسخ به ابراز محبت تلفنی و پیامکی اقشار مختلف استان، اعلام می‌دارم؛ حمایت از دولت و خدمتگزاری به مردم را وظیفه خویش و مایه افتخار می دانم لیکن بنای پذیرش مسئولیتی رسمی ندارم.

در ادامه پیام نماینده مردم شهرستان اردکان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی بیان شده است: از آنجا که این موضوع در فضای مجازی فراگیر شده، لازم دانستم ضمن سپاس فراوان از محبت‌های بی‌شائبه مردم عزیز، دیدگاهم را در این خصوص به اطلاع عموم شهروندان برسانم.

در ۲۴ ساعت گذشته کمپینی در فضای مجازی برای دعوت از دکتر محمدرضا تابش برای پذیرش مسئولیت استانداری استان یزد به راه افتاده است که تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر برای دعوت وی به این کمپین پیوسته اند.

دکتر محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در دوره‌های ششم تا دهم مجلس شورای اسلامی بوده و سابقه قائم مقامی دفتر رئیس‌جمهور، عضویت در هیات رییسه مجلس، عضویت در شورای پول و اعتبار، ریاست فراکسیون اقلیت مجلس هفتم و نایب رییسی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه، نایب رئیس کمیسیون ویژه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، عضویت در شورای اجرایی گروه بین المجالس، دبیرکل بین المجالس آسیا و اقیانوسیه، رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، رئیس فراکسیون ورزش، عضو شورای پول و اعتبار، عضو هیات رئیسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس، عضویت در هیات رئیسه فراکسیون کارگری مجلس و رییس فدراسیون سوارکاری از فعالیت های تابش درسال‌های گذشته بوده است و هم اکنون در کسوت استادی دانشگاه فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha