میزبانی جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» فرصتی برای برندسازی ادبی سمنان

سمنان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گفت: ‌میزبانی از جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» فرصتی برای برندسازی ادبی سمنان است.

مرتضی مزینانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری نخستین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» پیشنهاد استان سمنان بود که کانون پرورش فکری کشور با میزبانی سمنان موافقت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان اضافه کرد: جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» با رویکردهای ادبی به میزبانی این سمنان برگزار می‌شود.

میزبانی جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» فرصتی برای برندسازی ادبی سمنان

وی اظهار کرد: شیوه نامه و دریافت آثار از نیمه دوم سال ۱۴۰۳ اعلام و آغاز می‌شود و پایش و داوری نهایی، اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در سال ۱۴۰۴ انجام می‌گیرد.

به گفته وی، فعالیت ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۲ انجمن شعر و نویسندگان دنبال می‌شود که هرکدام از این انجمن‌ها تا کنون بیش از ۱۵۰ نشست برگزار کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان تصریح کرد: آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان همزمان با هم در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان به صورت ساماندهی شده دنبال می‌شود که هنرجویان امروز از شاعران و نویسندگان مطرح کشور برای آینده باشند.

به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان ۱۶ مرکز ثابت و پنج مرکز سیار با بیش از ۲۰ هزار عضو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha