۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85601344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: رژیم صهیونیستی مرکز فتنه عالم است

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85601344
امام جمعه قزوین: رژیم صهیونیستی مرکز فتنه عالم است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دنیا امروز به خوبی می‌داند که مرکز فتنه رژیم منحوس صهیونیستی است، یعنی همه فتنه‌گران عالم و استکبار جهانی، آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان آن‌ها در این نقطه متمرکز شده‌اند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خدای متعال در قزآن دستور صادر می‌کند که مرکز فتنه را هدف قرار دهید، بنابراین اگر رژیم صهیونیستی شکسته شود، همه فتنه‌ها شکسته خواهند شد.

وی با بیان اینکه ما نباید از صنایع دفاعی و موشکی خود غافل شویم، ادامه داد: ما یک زمانی در ایام دفاع مقدس حتی خمپاره هم نداشتیم، اما امروز موشک‌های دور برد می‌سازیم، در ایام دفاع مقدس همه کشورهای اطراف ما علیه ما بسیج شده بودند، اما امروز یمن، عراق، فلسطین و لبنان کنار ما هستند و بسیاری از کشورهای منطقه هر روز به ما می‌پیوندند و با افتخار به ما تکیه می‌کنند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: کشورهای محور مقاومت می‌دانند ما تکیه‌گاه مستحکمی هستیم و آمریکایی‌ها هر روز ناوهای هواپیمابر خود را با فاصله بیشتری از جمهوری اسلامی قرار می‌دهند، چون احساس ناامنی می‌کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شعاری را که طلبه‌های فیضیه سال ۵۴ مطرح می‌کردند، امروز در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نیز شندیده می‌شود که بسیار مهم و تکان‌دهنده است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: در این عصر و زمانه باید لیاقت خود را بالا ببریم، همان طور که ملت ایران لیاقت خود را بالا برد و خدا امام (ره) را به آن‌ها داد، ما آن امتی هستیم که باید دیگران از ما الگو بگیرند و امروز عصر اعتلا بخشیدن به این مقوله‌های معنوی، ایمانی و قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز مسیحیان حقیقت اسلام را دریافته‌اند، چند روز پیش خبری را خواندیم که در کشور رواندا ماهیانه حداقل هزار نفر از مسیحیان مسلمان می‌شوند، علتش این است که اخیرا در این کشور مناظره‌هایی بین علمای مسیحی و مسلمان در حضور مردم برگزار می‌شود و همین باعث می‌شود مردم به حقانیت اسلام پی ببرند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در نیجریه نیز به برکت وجود یک طلبه پرورش‌یافته حوزه علمیه به نام شیخ ابراهیم زکزاکی چقدر از مردم شیعه شدند، همه این‌ها نشان می‌دهد که وحدت بین فرقه‌ها، مذاهب، پیروان کتب آسمانی و انبیای الهی سرنوشت جهان را تغییر می‌دهد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ما باید در حفظ و ثبت خاطرات رزمندگان عزیز و شهدای گرانقدر کوشا باشیم، وقتی این خاطرات کنار هم قرار بگیرد، فرهنگ ایثار و شهادت شکل می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: شهدا امنیت ما را حفظ کرده‌ و برای ما اقتدار آفریده‌اند، چقدر ما مدیون این عزیزان هستیم، ما باید خاطرات رزمندگان و شهدا را ثبت و ضبط کنیم، این‌ها الان ممکن است برای ما یک چیز عادی باشد، اما نسل بعدی مانند مواد اولیه از این خاطرات فرآورده‌های فاخر و فرهنگ متعالی تولید خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha