۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85601589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس دارای سه ضلع مردم، رهبری و وفاق ملی است

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85601589
دفاع مقدس دارای سه ضلع مردم، رهبری و وفاق ملی است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: دفاع مقدس را در یک مثلث می‌توان معنا کرد که اضلاع آن ایمان، رهبری و وفاق ملی است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی علیزمانی روز پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران قزوین اظهار کرد: نامگذاری این جنگ هشت ساله به نام دفاع مقدس بر اساس اطاعت‌ و فرمان پذیری از ولایت فقیه به ایجاد فضای امن برای انتشار و تثبیت انقلاب منجر شد.

وی با بیان اینکه دوره دفاع مقدس به شناسایی عناصر ضد انقلاب منجر شد، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا رسیدن به معرفت انسانی هموار شود و انسان خود را در یک هویت دینی و معنوی پیدا کند.

سرهنگ پاسدار علیزمانی ادامه داد: در ۲۰۰ سال گذشته ایران جنگی نداشته که به واسطه آن قسمتی از سرزمین ما به دست دشمن نیفتاده باشد. اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیفتاد که از رشادت‌های رزمندگان ما در هشت سال دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

این مسوول در ادامه به اهمیت وفاق ملی اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وفاق ملی یک امر واجب برای جامعه است و یکی از ملزومات مردم سالاری دینی در کشور به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) بیان کرد: دشمن امروزه ذهن جوانان را در فضای مجازی به گونه ای بمباران می‌کند که جوانان انقلاب و آرمان هایش را فراموش کرده و تحت تاثیر تبلیغات مخرب قرار گیرند.

سرهنگ پاسدار علیزمانی خاطرنشان کرد: ترور ناجوانمردانه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی در غزه انجام داد، بسیار با اهمیت بوده و سبب شد تا یکبار دیگر تروریستی بودن این رژیم برای جهانیان ثابت شود.

به گفته وی، رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر، همایش رزمندگان دفاع مقدس در آبیک و قشلاق، برگزار همایش پیاده روی مردمی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان آبیک و خاکعلی، مراسم عطرآگین کردن مزار شهدای دفاع مقدس، دیدار گروهی با خانواده های شهدا، فعال کردن گروه های جهادی ، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، برگزاری میقات صالحین در نماز جمعه، برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح حوزه مقاوت بسیج حضرت زینب «س»، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری جشن به مناسبت هفته وحدت، اکران فیلم های سینمایی، اهدای بسته های کمک معیشتی و لوازم تحریر به دانش آموزان از عمده برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

گفتنی است، در حاشیه این نشست خبری، از اردوی جهادی یک تیم ۴۰ نفره دندانپزشکی با ۱۵ یونیت متخصص بازدید شد که از امروز تا چهار روز آینده آماده پذیرش ۵۰۰ بیمار خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha