دبیر جامعه روحانیت شیراز :دستگاه‌های فرهنگی برای مقابله با برخی ناهنجاری‌ها تدبیر کنند

شیراز- ایرنا- دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: دستگاه های فرهنگی از جمله دادگستری استان فارس برای مقابله با برخی ناهنجاری ها از جمله بی حجابی و سگ گردانی تدبیر کنند.

به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محی‌الدین طاهری در نشست اعضای جامعه روحانیت شیراز افزود: دشمن سالیان دراز است که مترصد نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با ایجاد شبکه ترویج مفاسد فرهنگی قصد دارد چهره جامعه اسلامی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: غفلت مسئولان و مردم از حوزه فرهنگ و پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و رها کردن مسائل اصلی و زیرساختی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به ریشه کشور و سومین حرم اهل بیت (ع) بزند.

او اظهار کرد: انتظار است که توجه و تمرکز در خور شان سومین حرم اهل بیت (ع)برای ریشه کن سازی معضلات فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.


تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع)، با اشاره به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: هر جنایت و خسارتی که به کشور ما و کشورهای مسلمان وارد می شود ریشه در نفوذ دارد و توصیه جامعه روحانیت به مسئولان این است که مسئله نفوذ را نسبت به هر زمان دیگری جدی تر بگیرند.

طاهری افزود: اینگونه نیست که نفوذ تنها در حوزه های امنیتی و نظامی رخ دهد بلکه در همه سطوح می تواند روی دهد و نیروهای امنیتی ما باید بیش از پیش حواسشان را جمع کنند و در بازگشت افراد به مراکز آموزشگاهی و دانشگاهی دقت بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha