برترین های مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان کشور در شیراز مشخص شدند  
لیگ دوچرخه سواری کوهستان، شیراز

شیراز-ایرنا- مرحله نخست مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان کشور با تعیین نفرات برتر در رده جوانان و بزرگسالان در شیراز پایان یافت.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات که امروز در تپه قندیلی چمران شیراز برگزار شد ۱۶ دوچرخه سوار شرکت داشتند.

برترین های رده بزرگسالان

میثم قائدی ادامه داد: در رده بزرگسالان، فرشید صلاحیان از تیم هیأت دوچرخه‌سواری استان فارس عنوان نخست را به خود اختصاص داد، نیما جمشیدی اردکانی از تیم رعد پدافند هوائی ارتش در جایگاه دوم ایستاد و حسین صلاحیان هم از تیم هیأت دوچرخه‌سواری فارس بر سکوی سوم ایستاد.

نفرات برتر جوانان

وی اضافه کرد: همچنین در رده جوانان، علیرضا اوسانلو از تیم رعد پدافند هوائی ارتش، نشان طلا گرفت، رضا کشتگر از تیم هیأت دوچرخه‌سواری فارس به مدال نقره رسید و پارسا برخورداری از تیم ایران مهر چهارمحال بختیاری هم نشان برنز به دست آورد.

فارس حرف اول در رشته کوهستان

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری فارس تاکید کرد: استان فارس در رشته کوهستان حرف اول را در کشور میزند و فرشید صلاحیان، نیما جمشیدی اردکانی، حسین صلاحیان، فرانک پرتو آذر و فاطمه عباسی بیانگر برتری فارس در این رشته در بخش بانوان و آقایان است.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی نیز اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha