مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش وپرورش: تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم توجه به امر تعلیم و تربیت گفت: دولت چهاردهم و شخص رییس جمهور باتوجه ویژه بر گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور، بر تقویت مدارس دولتی متمرکز شده‌اند که با تحقق این امر یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب و خواسته والدین رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حامد صبوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان میثاق ملی همه ما و یکی از مطالبات جدی رهبرمعظم انقلاب در این دستگاه فرهنگی مدنظر است و با تدوین نقشه راه سند تمام تلاش همکارانم از ستاد تا مدرسه معطوف به اجرای این سند تحولی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: امروز ترویج و آموزش سبک زندگی صحیح، سالم و قرآنی یکی از وظایف مهم همه ما در قبال دانش آموزان و متربیان است.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جذب و استخدام معلمان و مربیان جدید الاستخدام در سال جدید نیز گفت: با افزوده شدن این گروه از همکاران و برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح کلان وزارتخانه انجام گرفته است، امیدواریم شاهد بازگشایی آرام و بی دغدغه در مدارس سراسر کشور باشیم.

صبوری همچنین با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اتفاق اخیر حمله سایبری اسرائیلی‌ها به مردم لبنان را نشان از خوی وحشیانه و جنایتکار صهیونیست‌ها برشمرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس نیز گفت: دوران دفاع مقدس به‌عنوان یک بخش زرین از تاریخ جاودان ایران اسلامی باید تا ابد زنده نگاه داشته شود و علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان باید سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه و به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان ما بیان و بعنوان الگو در ذهن و جان همه ما نقش کلیدی داشته باشند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش وپرورش: تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

گفتنی است؛ قبل از این مراسم حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به‌همراه مدیران و مسولان آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha