زنگ مهر در مدارس هرمزگان نواخته شد

بندرعباس - ایرنا - همزمان باسراسر کشور و با آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳-۱۴۰۴)، زنگ مهر در مدارس هرمزگان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زنگ مدارس امروز یکشنبه اول مهرماه به صورت نمادین و با شعار «برای ایران برای مدرسه» در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس با حضور حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسوولان استانی به صدا درآمد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۳۳ هزار دانش آموز هرمزگانی در ۲۳ منطقه آموزشی راهی کلاس درس شدند.

محمد قویدل افزود: این دانش آموزان در بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید آغاز کردند.

وی بیان کرد: امسال همچنین بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه امسال ۱۷ هزار آموزگار و دبیر در مدارس استان تدریس می‌کنند، اظهار کرد: هیچ کلاس درسی در استان خالی از معلم نیست.

قویدل یادآور شد: با اقدامات موثر و شبانه روزی همکاران در قالب پروژه مهر با آمادگی کامل به استقبال دانش آموزان و شروع سال تحصیلی جدید رفته ایم.

وی ادامه داد: امروز زنگ اقامه نماز نیز به صورت هماهنگ در تمامی مدارس هرمزگان نواخته شد و دانش آموزان به همراه مسئولان در نماز شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha